Kundeservice og information

Betaling

Klik på knappen “Tilføj til kurv” under et produkt for at bestille. Du vil herefter blive viderestillet til din indkøbskurv. Er din bestilling komplet og korrekt? Så klik “Gå til kassen”.

Vælg din ønskede betalingsmetode og indtast dine leveringsdetaljer. Er detaljerne indtastede korrekt? Så klik på “Køb nu”. Færdiggør din bestilling ved at betale med din valgte betalingsmetode.

På www.spejlfabrikken.dk kan du kun bestille varer via vores webshop. Hvis du har spørgsmål til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på webshoppen. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, kan du sende en mail til kundeservice@spejlfabrikken.dk

Levering

Normalt leverer vi via DHL eller PostNord. Du vil før modtagelsen få en e-mail med track and trace information så snart vi har afsendt varen.

Forsendelsesomkostninger

Alle varer på siden inkluder gratis levering i Danmark.

Ønsker du, at produktet skal leveres uden for Danmark? Send os venligst en besked inden du foretager dit køb til kundeservice@spejlfabrikken.dk

Returforsendelsen skal du selv betale.

Betalingsmetoder

Spejlfabrikken modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron Mastercard,  MobilePay, ViaBill, PayPal og bankoverførsel. Vi tager ikke kortgebyrer. Ved valg af bankoverførsel, bedes du indbetale beløbet inden 7 dage ellers annulleres din ordre automatisk.

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. 

Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside. 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/ 

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Spejlfabrikken bruger et godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Returnering af varer

Som kunde i en onlinebutik har du fuld returneringsret uden at give en grund indenfor 14 dage efter modtagelse.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Læs vores Forretningsbetingelser og returneringsinformation for mere information.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Vi bestræber os på at hjælpe dig så godt som muligt, men nogle gange kan det gå galt. Du kan sende os en henvendelse med din klage til kundeservice@spejlfabrikken.dk
Vi vil gøre vores yderste for at løse problemet så hurtigt som muligt. Efter modtagelse af din henvendelse vil du få en bekræftelse fra os. Du vil senest modtage et svar på din klage inden for 14 dage efter modtagelse. Hvis dette kræver mere tid, vil vi informere dig om det.

spejlfabrikken.dk opfylder forbrugerrådets krav til onlinebutikker. Hvis, til sidst, det viser sig at vi ikke kan løse problemet sammen kan du også sende din klage til forbrugerklagenævnet.

Læs vores Forretningsbetingelser og returneringsinformation for mere information.