Kundeservice og information

Kundeservice


Bestilling
Spejlfabrikkens kundeservice

Klik på knappen “Tilføj til kurv” under et prodiukt for at bestille. Du vil herefter blive viderestillet til din indkøbskurv. Er din bestilling komplet og korrekt? Så klik “Fortsæt”.

Vælg din ønskede betalingsmetode og indtast dine leveringsdetaljer. Er detaljerne indtastede korrekt? Så klik på “Gå til betaling”. Færdiggør din bestilling ved at betale med din valgte betalingsmetode.

Levering

Normalt leverer vi via PostNORD eller GLS. Du vil før modtagelsen få en e-mail med track and trace information så snart vi har afsendt varen.

Store og / eller tunge pakker vil blive leveret via et specialiseret transportfirma. De kontakter os altid i forvejen for at lave en leveringsaftale, som vi vil koordinere med dig.

Forsendelsesomkostninger
Alle priser på siden inkluderer moms og gratis levering i Danmark.

Returforsendelsen skal du selv betale.

Betalingsmetoder
Vi tilbuder følgende betalingsmetoder:

  • Kortbetaling via DIBS
  • PayPal (+ 2% serviceomkostninger)
  • Bankoverførsel

Returnering af varer
Som kunde i en onlinebutik har du fuld returneringsret uden at give en grund indenfor 14 dage efter dit køb. Returneringen skal oplyses til os inden 14 dage efter du har modtaget produktet. Leveringsomkostningerne for returneringen af varen betales af kunden selv.
Hvis du har modtaget et produkt fra os der ikke lever op til forventningerne, beder vi dig sende os en e-mail hvori du beskriver problemet. Du vil herefter modtage et returneringsnummer og -adresse. Så snart produktet er modtaget og efterset af os vil vi enten bytte produktet, eller returnere din betaling til kortet, eller kontoen, som vi modtog din bestilling fra.

Klik her for at udfylde en returneringsform.

Klager
Vi bestræber os på at hjælpe dig så godt som muligt, men nogle gange kan det gå galt. Du kan sende os en henvendelse med din klage til kundeservice@spejlfabrikken.dk

Vi vil gøre vores yderste for at løse problemet så hurtigt som muligt. Efter modtagelse af din henvendelse vil du få en bekræftelse fra os. Du vil senest modtage et svar på din klage inden for 14 dage efter modtagelse. Hvis dette kræver mere tid vil vi informere dig om det.

spejlfabrikken.dk opfylder forbrugerrådets krav til onlinebutikker. Hvis, til sidst, det viser sig at vi ikke kan løse problemet sammen kan du også sende din klage til forbrugerklagenævnet.

Klik her for at se svarene på de mest almindelige spørgsmål Er dit spørgsmål ikke listet? Send os en e-mail på kundeservice@spejlfabrikken.dk